Google, Sen Adamı Öldürürsün :)


80'li veya 90'lı yıllarda çocuk olanların ilk aklına geleceklerden biridir Susam Sokağı. Bu eğitici çocuk programı nedense bana hiç sıkıcı gelmemiştir zamanında. Hepsi ayrı komik olan bissürü kukla, kime sıkıcı gelebilir ki zaten? Kocaman bir serçe olan 'Minik Kuş', hayatımda ilk karşıma çıkan ironidir herhalde. Ama en çok 'Kurabiye Canavarı'nı severdim o zamanlar, çünkü bi kurabiye canavarıydım ben de. Edi'yle Büdü ise, en yakın arkadaşımla bana verilen addı tabii ki, herkesin böyle bi arkadaşı olmuştur herhalde. Son zamanlarda videoları dolaşıyor Facebook'ta hatta. Videoyu izleyip izleyip gülüyorum, Edi'yle Büdü'nün '6' rakamını öğretme çabalarına. Ya da tam uyumak üzerelerken Büdü'nün Edi'ye 'Beni seviyor musun?' diye sorduğu video :) Gerçi, bu artık arkadaşlar arasında pek sık sorulan bi soru değil.. Yoksa? Yoksa? :p Bu çizgifilmler de hep böyle ama, önce Şirinler, sonra Teletubbies.. Meğer hepsinden önce Edi'yle Büdü varmış. :p

Şaka bi yana, bugünün Susam Sokağı'nın 40. yılı olması dolayısıyla sevgili arama motorumuz Google, bize bi süpriz yapmış ve o'larının yerine Edi'yle Büdü'yü koymuş. Derse gitmekten son anda vazgeçtiğim bu cuma sabahında, bilgisayarımı açıp bi şey araştırmak için Google'a girmemle mutlu olmam bir oldu! :) Bugün güzel bi gün olacak sanırım? Bakalım..


3 yorum:

fatoş' dedi ki...

aa edi büdü..
çok tatlı olmş bu sefer ya :D

digdem dedi ki...

susam sokağı bayılarak izlerdimm çocukluğumu hatırladım bu yazıyla ve google sayesinde yorumum geç oldu ama ancak fırsat bulabildim... ne desem bilmiyorum ki beisa sana harikasın :) fatoş sende :)

beisa~ dedi ki...

diğdemcimm! teşekkür ederiz canım benim, sen de öylesin! :)