Bugün - I

"Sevgili Günlük" tarzında bi yazı olacak ama, paylaşmadan edemeyeceğim şeyler oldu :) Annem, kardeşim ve apartmandan 2 komşumuzla MS Hastaları Derneği'nin düzenlediği bir kermese gittik bugün. Takı tokaya sardım bu sıralar, her gittiğim yerde kolyelere, küpelere bakmadan edemiyorum. O yüzden bugünkünü de kaçıramazdım ki; hatta sırf bunun için, bu haftaya kadar staj yaptığım hastaneye, Rorschach testinin uygulanışını gözlemlemeye gitmedim ~hani şu mürekkep lekelerinin bi şeylere benzettirildiği test~ :p

Gidişte kayda değer bi olay olmadı. Ancak arabadan inmemizle birlikte başladı bu ilginçlikler. Önce komşularımızdan biri, annemin arabayı park etmesinden istifade ederek, kardeşimle beni sevgili durumları konusunda bi sıkıştırdı, ki bana ilk defa yaptığı bi şey olmadığı için çok da garipsemedim, en azından artık annemin ajanı olduğunu düşünmüyorum :p

Kermesten 2 yüzük, bi ton indirimli Avon ürünü, bikaç tane hediye aldıktan sonra, bir de hediye çekilişine katılalım dedik. Hediyeler baya dandikti de, hediyenin içinden çıkan ve komşuların ve annemin tam beni anlattığını düşündükleri mani, bizi bi süre eğlendirmeye yetti:

"Açık giyinme üşürsün,
Güzelliğinle meşhursun
Yalnız bi kusurun var
Herkesle görüşürsün" ahaha!

Güldük, eğlendik, karnımızı doyurduk, eve dönerken bi kırmızı ışıkta durduk ki, ne göreyim! Bir BBS tabelası :) Onlar neyin kısaltması olarak kullanmışlar, bilemeyeceğim tabi, ama içimde Otostopçu'yu onların da okumuş olmalarına dair yoğun bi istek var. Bir gün yolum düşerse tekrar, girip sorucam "ne iş?!" diye :) Google'dan araştırsam da bulurum muhtemelen ama hayallerimin hemen yıkılma olasılığını göze alamıyorum işte :)

Eve geldim, Lost'umu izledim, şimdi de mutluyum.
Siz de mutlu olun :)

p.s : Otostopçu'm da bitti ya, çok üzgünüm. Kuşkucu Somon'a bi geçiş yapıcam yakında :)


5 yorum:

jakoobi dedi ki...

ahaha :D
BBS teknoloji grup ha?
nerde beisa bu gelince ankaraya ben bi uğrayım da sorayım çok merak ettm :D

otostopçu deme ya ayrıca,üzülüyorum..

fatoş' dedi ki...

o diil de dier profilimden yorum yapıp, nası ya yorumum nie görünmüo ki, demekki gönderememişm dedim, sonra bbs profilime geçince, aa benm yorumum nası bekleyen yorum olarak görünüyo ya die şaşırınca, aklımın bi karış da havada oldunu farkettim..

var bi şapşallık bgn :D

beisa~ dedi ki...

ahaha :D ben de 2 yorum görünce sevindim, meğer ikisi de seninmiş..
maltepe'nin oralarda işte :p götürürüm ben seni :d

sorarız :D

diğdem dedi ki...

ahahahaha :) bayıldımm müthiş bir günmüşşş şu tabela ne işmiş öğrenince bende bileyim (: -merak işte(;-

beisa~ dedi ki...

söleriz canım, istediğin o olsun :D bi biz öğrenelim de..