13. Cuma

Aslında bu güne inanmazdım. Hala inanmıyorum ama bence bi güç var! Yoksa blogger neden tam da bugün, gaza gelip bi günde yazdığım iki yazıyı birden silsin?! Öf! Aylarca yazmam sorun olmaz, bi gün heves ederim, güzel ve eğlenceli bişiler karalarım, o gün böyle yapar. Aslında blogger'daki teknik aksaklık haberini duyduğumda, hiç tedirgin bile olmamıştım. 11 Mayıs'tan itibaren yazılan yazıların silinmesi de neyin nesiydi ve blogger buna izin vermez, bizi mağdur durumda bırakmazdı.

Eğer bugün 13. Cuma olmasaydı. 

Bari bu size şans getirsin! :) 

p.s : Ben hiç bulamadım bunlardan. Sağda soldaki fotoğraflarla yetiniyorum. Bir rivayete göre, dört yapraklı yonca olmazmış ama doğru değildir bu di mi? Siz buldunuz, di mi? :)

ŞOK ŞOK ŞOK : Bu yazıyı gönderdiğimde fark ettim ki, 15 dakika içinde dün yazdığım yazılar geri gelmiş ! Bu yoncalar falan işe yarıyor sanırım. Ben dışarı çıkıyorum!! :p


5 yorum:

yamesin dedi ki...

Ya aslinda 13.cuma'lar ugursuzluk getirir derler bizim burda xcv.cxv.

sana ise Sans getirmis:O soklardayim:):p

beisa~ dedi ki...

yok yok, 13. cuma olduğu için son yazdığım iki yazı silinmişti. sonra yoncayı koyunca geri geldiler. gerçi o da günler sonra fark ettiğim üzere, 3 yapraklıymış. neyse, napalım. :D

jakoobi dedi ki...

demek ki 3 yapraklı yonca da şans getiriyor, boşuna 4 yapraklı aramayalım bari :p

beisa~ dedi ki...

evet, bence de ! bunca zaman kandırıldık demek ki :D :p o değil de, onaylamak için 3 yorum görünce heyecanlanmıştım jakobi :p

fatoş' dedi ki...

tahmin ettim. :D ben de olsam yorum yorumdur beisa, cık cık. :p :D