Al İşte, Yine Klişe!


Ben anlamıyorum! Birazcık uğraşsalar çok ilginç olabilecek bi diziye ya da filme, neden illa o Türk filmi klişelerini koyarlar, gerçekten anlamıyorum. Mesela, dün akşam, Bu Kalp Seni Unutur Mu?'da yaptılar aynısını. Seyirci bıktı bunları izlemekten, senaristler bıkmadı usanmadı yazmaktan ya.

Kadın kocasından ayrılır, başkasıyla birlikte olmaya başlar. Adam, kadını o başkasıyla görür. Arabasına atlar. Kaza yapar. Kadın, durumdan habersiz olmasına rağmen, bunu hisseder, bi durur, durgunlaşır. Yeni sevgilisi "Noldu?" diye sorar. Kadın da "Hiç.." der.

Çok sinirleniyorum gerçekten. Güzelim dizinin o kısmında hiçbi şey hissetmedim yani. Ne kaza geçirdi diye üzüldüm, ne kadın kazayı hissetti diye duygulandım. O kadar kanıksamışım durumu artık. Tam da orada bitirdiler. Gelecek hafta, kadın, haberi duyunca, pişman olup kocasına dönerse senaristlerin kafasını kırarım! Zira, şu ikisi cidden yakışmıyor mu?

Sanki her terk edilen kaza geçiriyor. Ha... Geçiriyor olabilir aslında, malum etrafta polisten kaçan motosikletliler falan var, kavşaklardan geçerken araba onlara çarpıveriyor, onlar da gidip yayalara çarpıyor falan. Ama hisseden falan olmuyor, kimse geri dönmüyor. Nedir senaristlerin bu tutkusu, altında nasıl bir psikoloji yatıyor, ben bile anlamıyorum ya!


3 yorum:

belkıs dedi ki...

saldır beyza kim tutar seni :D ben de azcık baktım dün, sucuk-mucuk yapıyolardı :D dedim aaaa bu nası dizi,aşkı memnuya döndü besbelli :))

Adsız dedi ki...

senarist yazmak istemese bile inan yapımcı değiştirtiyor böyle klişeler istiyorlar...

beisa~ dedi ki...

belkıs ~ valla öyle oldu, biz başladık 80 dizisi diye, onlar 80'lerin aşk-ı memnu'sunu çekiolar :D

eva ~ hım, ben pek bilmiorum tabi bu işleri.. o zaman yapımcıların mı kafasını kırmalıyım, cemile kocasına dönerse? :p