Mmm..

Böyle bi meyve var! Evet. Adı da 'Dragon Fruit'. Çok yanardöner bi şey ya, ormanda falan görsem zehirli diye kaçarım. Her yeri de yeniyormuş, kabuğu falan yani. Kendisinden Nivea'nın dudak nemlendiricisi sayesinde haberdar oldum. Eğer bu rujun kokusu, Türkçe'de pitaya denen bu meyvenin gerçek kokusuysa, istiyorum bundan! Yoksa, her an, ruju yiyebilirim. İnanılmaz güzel yaa..

P.s : Hani, bazı bilgiler vardır, bi kere duyup bi daha unutamadığınız, hafızanızda gereksiz yer kaplayan.. Duydum ki, her kadın hayatı boyunca ortalama 5 gram ruj yutuyormuş. Yaa..

P.s 2: Aa! 62 tavşanı aşkına! Bu 62. yazımışmış, ne büyük mutluluk benim için! :)

P.s 3: Ohoo.. Her gün editlersem olmaz ki, ama 'yazımışmış' nedir ya? :o 'yazımızmış' demeye çalışıyordum tabii ki :)


5 yorum:

belkıs dedi ki...

beyza ağzım sulandı yaa :D
hemen yemeliyim..
ama Türkiyede bi çok yerde şöyle oluyo heralde :
-heyy bana bi pitaya sık bakim çocuuum?
-zönkk !!! o ne bea !

fatoş' dedi ki...

hehe :D
sen kesin bulursn bence abla, ii bakın :D
senlik bi meyveymiş he :D

beisa~ dedi ki...

ben de bakıp bakıp duruyorum valla, herkese de anlatıorum, yakında türkiyede yaygınlaşırsa benim sayemde, haberiniz olsun şimdiden :p :d

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

benimde rujı görmeden canım çekti :D merak ettim nasıl bişeymiş

beisa~ dedi ki...

rengi falan da çok güzel ya, dragon fruit yazıo işte üstünde :) bulursan al, tavsiye ederim.. (a)