Biraz da Astroloji!

Gazetelerin günlük fal köşeleri vardır ya, hiçbir zaman anlamam oraları kimin nasıl hazırladığını. En zor iş onların bence, ciddi diyorum, iyi bi hayalgücüne ihtiyaçları var öncelikle 12 farklı burca her gün farklı bir şey yazmak için. Tabi önlerinde yıldız haritası, oradan okuyarak yazmıyorlarsa (!) :p

Astrolojiyle aram iyi olsa da, günlük/haftalık/aylık fallardan hiç hazzetmem. Ama şu "dürüst, tarafsız, ahlaksız haber" sitesinin ~haberlerini geçtim de~ astroloji sayfası çok eğlenceli! :) Sürekli yenilenip yenilenmediğini kontrol ediyorum, yenisini okuduktan sonra da eskilerine birkaç kere daha göz atıyorum. İşte size, ~kendi burcum olduğu için~ balık burcundan seçmeler:


>  İyi maaşlı bir iş, dünyalar güzeli bir eş ve kendinize ait mükemmel bir eve kavuştuktan sonra Sims oyununa olan sevginiz daha da artacak...

> Sağda solda balık burcunun sanatçı ruhlu olduğunu söylemenize ramen, sanata dair yapabildiğiniz en iyi şeyin yaşlı adam ve kedi fotoğrafı çekmek olduğunu farkedeceksiniz. Ancak bunu sizden başka kimsenin farketmediğini umarak iddianızın arkasında durmaya devam edeceksiniz.  

> Önemli gelişmeler ve fırsatların eşiğindesiniz ve gelişmeler önemini yitirip fırsatlar kaçana kadar da o eşikte kalacaksınız. Size ne desek boş.

Ve tabi ki diğer burçlar için.. Tık!


4 yorum:

fatoş' dedi ki...

a-a! zaytung bu :D
o diil de ben hala bişiler yazamadım ya :D

fatoş' dedi ki...

Kişisel gelişiminiz için aldığınız kitapların meyvesini bu hafta almaya başlıyorsunuz. İnatla sürdürdüğünüz zavallı yaşama rağmen bu hafta da %100 düşünce gücü ile hayata tutunmaya devam edeceksiniz.

ahahaha :D

beisa~ dedi ki...

komedi yaa :D çok zevkli dimi?..

unutma yazcaını, gelince yazarsın :)

Adsız dedi ki...

Sims mi=)