BBS Ayın Sanatçısı - Sia

Facebook sağolsun paylaşılan videolarıyla gözümü doyurdu bayaa.. Gezerken Sia'nın bir klibine rastladım, birkaç şarkısını biliyordum zaten ama bu sefer fena sevdim. :)
'Soon We'll Be Found' şarkısının kendi de klibi de çok güzel. Hemen albümlerine bir el attım, aradım ve buldum.. Dinleyince tek güzel şarkısının 'Soon We'll Be Found' olmadığını da gördüm. Özellikle "Colour The Small One" albümündeki çoğu şarkı dinlemeye değer. :) Sia'nın 2004'te çıkardığı, ünlü şarkısı 'Breathe Me'nin de içinde bulunduğu albüm. Nasıl olmuş da bu zamana kadar gözümden kaçmış, üzüldüm..
Sonuç olarak bu kadar Sia'ya maruz kalınca BBS ayın sanatçısı olarak Sia'yı seçtim..
Ve hemen güzel bir şarkısını koyuyoruz ve dinliyoruz..
İyi dinlemeler.. ! :)

Sia - Moon


1 yorum:

beisa~ dedi ki...

i'm the moon! :))

nasıl da güzelmişş.. sevdim!