Biri Bunu Açıklasın - I


Beni iyi tanıyanlar 'neredeyse fan ®' olduğum grubun kim olduğunu iyi bilirler.. Travis ! Tabi ki de çokça indie alternative tarzı dinleyen biri için sanırım en iyi gruplardan biri olduğu için.. Ama bu aralar yeni bir neredeyse fan grubu daha buldum kendime _daha doğrusu önceleri de çok dinliyordum ama şimdi daha bir öne çıktılar benim için_ Garbage! :)
Garbage 1996'da kurulan İskoç - Amerikan bir rock grubu.. İlk zamanlarında baya başarı gösteren, listelerde üst sıralara çıkan, 'Version 2.0' ile iki Grammy ödülüne aday gösterilip, yılın en iyi albümü ve en iyi rock albümünü alan grup bir ara dağılma tehlikesi geçirseler de son olarak Bleed Like Me albümleriyle tekrar toparlandılar.. Bundan sonra da umarım güzel albümler yaparlar da biz de dinleriz.. :)

Ben hala 'Androgyny' şarkılarına takılmış durumdayım..

" i'll free ur mind.. " (8)




Edit Büdüt : Biri bana bunu açıklasın.. Nasıl 'neredeyse fan' olunabilir ki ¿ :p


0 yorum: