Merak Ederim Neden ?

Bu aralar Turkcell 3G reklamlarına taktım sanırım.. İlk reklamdaki o ucube üç kızdan sonra, şimdi yeni abla-kardeş reklamına nedense bayıldım.. :) Öyle ki hani çocuklar televizyonun başında dikilip reklamları izlerler ya ben de aynı şekilde reklam her çıktığında bir koşu televizyonun başına gidiyorum ve reklam bittiğinde de tekrar eski yerime dönüyorum. Hala bu reklamı neden bu kadar sevdiğimi anlayamadım, bilmiyorum belki de Freudian bir tekniğe ihtiyacım vardır.. :) Belki de sadece söyledikleri şarkıyı sevdim..

Şöle ki;

ablam can'la yine kapıştı, olmadı..
bilmem o tipsizle nasıl tanıştı?

düzü ters anlar merak ederim neden?
sanki bir duvar merak ederim neden?
tek kaşın havada merak ederim neden?
bak gülüyorsun ya merak ederim neden?

sana aldığım kolyeyi mi takıyorsun?
böyle her zaman yanımda oluyorsun..
ne yakınmışız gerçekten..
niye kırılmışız senle ben?
bana benden yakınsın..

Reklamı görmedim, ben de izleyeyim diyorsanız ;merak ederim neden?


2 yorum:

littleiv dedi ki...

izleyememiştim bi türlü. iyi oldu bu. hakkaten 3 şapşal'daniyidir bu :)

fatoş' dedi ki...

evet kesinlikle.. :))