Ars Longa

Grupları için seçtikleri bu isim, 'Sanat uzun, hayat kısadır' anlamına gelen latince sözün, ilk kısmı. Bu uzun yola, güzel başlamışlar diyebilirim cidden. Tesadüfen bulduğumdan beri, günde bir doz dinlemeden yapamıyorum. Health Psychology dersi için, düzenli olarak doldurmak zorunda olduğumuz tabloda "Rahatlama" satırına yazdığım 30 dk., genelde bu adamları dinleyerek geçiyor.

Tarzlarına alternative rock diyebiliriz sanırım? ~Hiç iyi olamadım bu kategorilendirme konusunda :)~ Şarkı sözleri çok güzel özellikle, müzikleri de çok sakin. Ama bu rahatlama seanslarımı, hiç kimsede ve hiçbir yerde kayıtlarını bulamadığım için, ancak Myspace'leri üzerinden gerçekleştirebiliyorum. Aslında BBS Kasım Ayı Sanatçısı olarak düşünebilirdim, ama "Herhangi bi kaydını paylaşmadan Ayın Sanatçısı mı olurmuş?" diye düşünüp vazgeçtim. Bi de paylaşmadan duramadım, dinlesin herkes diye :)

'bilseydim bi sihir belki, hiç durmaz çağırırdım seni..
yine olsun eskisi gibi..
'


0 yorum: