BBS Ayın Sanatçısı - SoKo

Ekim ayına girmemiz itibariyle, tembelliğe alışıp bunu yapmasını fatoş'tan bekleyip durduğum için biraz gecikmeli de olsa, SoKo'yu "BBS Ekim Ayı Sanatçısı" seçmiş bulunmaktayım. Bu seçimi yapmamın asıl nedeni, böyle arada sırada internette karşıma çıkan, ve gerçekten çok sevdiğim şirin sesli kadın vokallerden birini sizinle paylaşmak olsa da, fatoş' bir gece bizdeyken, yanımızda uyuyan başka bir arkadaşa rağmen, SoKo'nun şarkılarını defalarca dinlemekten sıkılmamamız ve bu yüzden artık her SoKo dinlediğimde komik bir geceyi anımsamam da bu uzun cümleyi okuyor olmanızın nedenlerinden biri sayılabilir ~umarım beğenirsiniz de, boşa okumuş olmazsınız :)~ Artık gelenekselleştirmiş olduğumuz üzere, SoKo hakkında topladığım birkaç küçük bilgiyle devam etmek istiyorum.

SoKo, gerçek adı Stéphanie Sokolinski olan 1986 doğumlu Fransız bir kız. Öncelikle sinemaya adım atmış ve ~hiçbirini izlemediğim, ancak yavaş yavaş merak etmeye başladığım~ 'Les Irréductibles', 'Dans les Cordes' ve 'Les Diablesses' gibi filmlerde oynamış. Daha sonra, 2007 yılında; içinde, sevgilisini elinden kapan kıza ithafen yazılan I'll Kill Her ve dinlediklerimin arasında en acıklı SoKo şarkısı olan It's Raining Outside'ın da olduğu, güzel bir kelime oyunu yaparak, adı Not SoKute olan toplam 5 şarkılık bir EP çıkarmış ~ki bence kendisi de şarkıları da gayet 'cute'!~. Aslında Şubat 2009'da bir albüm bekleniyormuş, ancak şu an ne yazık ki böyle bir albüm yok. Çünkü bir ara müzik endüstrisinden korkup müziği bırakmış; neyse ki, çok bekletmeden geri dönmüş ve yakınlarda Marina adında bir başka kızla, Mum adında bir başka eğlenceli şarkı yapmış.

Sonuç olarak, sizi Take My Heart'la baş başa bırakıp gidiyorum. İyi dinlemeler!



Ayh! Ben bu sesi yirim! Çok masum söylüyor yaa :))


7 yorum:

fatoş' dedi ki...

çok şeker yaa.. :))

'If I take your heart, it's to make it happy'

:*

o uzun cümleyi okudum, başardım..

beisa~ dedi ki...

ben mum'a da bayıldım, çok enerjik :)

ben de yazmayı başardığımda kendimle gurur duymuştum! :p

digdem dedi ki...

:):) bende okudum o uzun cümleyi ve zevk aldım açıkçası severim böyle cümleleri şarkıya ve ses gelince siz eklemişseniz mutlaka bi güzelliği vardırr yani dinlemeden bunu düşündüm:) ve gerçekten diğerleri gibi bunuda beğendim

Madam de la Red dedi ki...

I'll kill her şarkısını hiçbirine değişmem(:

beisa~ dedi ki...

~diğdem: teşekkürler canım, sana bi şarkı yollicam, hazır duruyor, haberin olsun! :)

~kate: ben onu da çok seviorum, çok açık sözlü kız ya.. bi de 'wet dreams' var öyle mesela (: şarkının adından belli zaten :p

sek! dedi ki...

hobariyy! Ses çok güzel ama albümünü bulup dinleyemedim bir türlü.

beisa~ dedi ki...

bütün olarak ben de bulamadım valla, 3 tane şarkısı -it's raining outside, i'll kill her, take my heart- var bende sadece, bi şekilde yollayabilirim istersen? :)