The Sexist Son of a Bitch !

~ 'the sexist son of a bitch' ömrümüzü çürütür.. ben daha fazla bu sunum olayına dayanamaz ve uyur..





~ patchwork sergisine gidilir.. ben tabak tabak kuru pasta, cips, sigara böreği, sosis ve çerez yer.. mide fesatı geçirir, ben'in gecesi uykusuzlukla geçer, ben bir ilaç alır ve uyur.. bu arada hasra da zavallı çiçekleri ezer.. bi de utanmadan foto çekinir..




~ facebook'ta sürekli video paylaşılır.. ben bir şarkı bulur eskilerden, Shania Twain 'You're still the one'.. yüzlerce kere dinler ve uyur..



~ ben bugün sakin.. uykudan zar zor uyandı..

~ yuforim gelince haber veririm.. öpüldünüz.. :*


Edit Büdüt : Ben diim.. Sunum pek güzel oldu ahaha :D
Edit Büdüt 2 : O diil de ' i'm comin' up so u better get this party started ! '
Edit Büdüt 3 : Neyse bunu yazmiim.. Merak eden sorsun :D


1 yorum:

beisa~ dedi ki...

oyh.. kıyamam sana :*

~bitti dayan, sana çok güzel bi powerpoint hazırlicam, tüm yuforin gelcek, merak etme..

:)