Accidentally In Love

Çocukluğumda pekçe izlediğim bir dizi vardı.. 'Full House (Bizim Ev)' başlayacağı zaman hemen televizyonun karşısına geçilir ve bir güzel eğlenilerek izlenirdi. O zamanlar küçüktüm tabi ve benim için sanırım 'Lady Georgie' den sonra izleyebileceğim yegane şeydi, dizi işte.. :]
Şimdi Facebook sağolsun tabi yine, bir video dolaşıyor herkeste, Jesse amca ve minik Michelle'in videosu.. Hoş, güzel bir video, sayesinde bir güzel çocukluk günlerime döndüm, ama benim asıl dikkatimi çeken müzik oldu.. Tabi çocukken farkında değildim, şimdi tekrar dinleyince 'vay be güzel şarkıymış bu yaf' dedim.. Evet o 'Accidentally in Love', Counting Crows söylüyor.

Ben de dinleyim diyorsan ;


Eğlenceli, şirin.. Well, maybe i'm in love, kim bilir.. :] Accidentally in love..


Bu arada lafı geçmişken 'Lady Georgie'deki Lowell'e aşık olmayan var mıydı ya? Ya da Abel'e ya da Arthur'a.. Her şey bir yana çocukluğumun en açık saçık çizgi filmiydi, güzeldi, güzeldi.. Bir daha olsa bir daha izlerim.. :D



Edit Büdüt : Evet Georgie'nin yanındakiler Arthur ve Abel.. Evet aşağıdaki 'naked man' Lowell'



0 yorum: