BBS Ayın Sanatçısı - Placebo

Aslında aklımda daha başka isimler vardı lakin Placebo yeni bir albüm çıkardığı için şu an için bu aya en uygun o olur diye düşündüm. Placebo'yu ayın sanatçısı seçme nedenim de bundan kaynaklı.

Placebo hakkında kısaca bilgi vermem gerekirse, 1994’de Londra/İngiltere’de, Brian Molko ve Stefan Olsdal tarafından kurulmuş bir alternatif rock grubudur.. Grup üyeleri şu an için Brian ve Stefan, kısa bir süre önce de bateristleriyle yolları ayırmışlar. Grubun kurulma hikayesi, evet biraz hikaye gibi aslında.. Çocukken aynı okulda okuyan Brian ve Stefan, yıllar sonra Londra'da bir metroda karşılaşırlar, uzunca bir sohbetten sonra Brian'ın evine gidip müzik yapmaya karar verirler. Böylece 'Placebo'nun da ortaya çıkış aşaması başlamış olur. Baterist olarak da Stefan'ın arkadaşıyla anlaşılınca ilk olarak 'Ashtray Heart' ismiyle grup kurulur. Aslında düşündüm de bu isim de gayet güzelmiş.. :] Daha sonrasında baterist değişir, isim değişir ve 'Placebo' mükemmel müzikleri ve şarkılarıyla hayranlarını büyülemeye başlar. Son olarak bu yıl çıkardıkları 'Battle for the Sun' albümlerini çok beğendim gerçekten. Özellikle 'Bright Lights' şarkısı, her dinlediğimde beni benden alır. Ne var ki bunun dışında 'Meds' albümünden 'Post Blue' da son zamanlarda çok ilgimi çekiyor, nedendir bilinmez. Daha da dinlenesi çok şarkıya sahip ki burda saymaya kalksam baya uzun olacak..

Dinleyin işte yaf.. ! :]

"it's the perfect place to start.."



'cause a heart that hurts,
is a heart that works..'



Edit Büdüt : Bu edit büdütlerden sıkıldınız mı?
Edit Büdüt 2 : Placebo'yu dinleyen dinleten 'ye.. Evet senin player'ını kullanıyorum, pek makbule geçti, reklamını da yaptım, bida yapmam.. J


1 yorum:

deliyimben dedi ki...

robert smith'in öğrencisi, brian molko. sırf bu yüzden severim. (: