Ah!

Bu günlerde hiç dışarı çıkmıyorum, dolayısıyla çevremde hiç köpek yok. Ayrıca sürekli odamda ve ev ahalisinden uzakta olduğumdan, gayet yalnız sayılırım. Ama canım Zitch Dog oynamak istiyor.

(bilmeyenler için tanım: 'zitch dog' How I Met Your Mother'dan öğrenilmiş, arabada giderken dışarda bir köpek gören ilk kişinin 'Zitch Dog' demesiyle puan aldığı oyundur.)

Ben de kendi kendimi, sevmediğim insanları gördüğümde "Zitch Dog" diyerek eğlendiriyorum. Kazanan hep benim, ama bu oyunu çok oyunculu platforma da taşayacağım ilerde. O zaman daha zevkli olur, Marshall-Ted havası gelir oyuna _ki ben Marshall olurum!_. Sınıfta falan yaparız belki, sevmediğimiz biri içeri girdiğinde _o kim? :)_. Evde televizyon izlerken, Kadir Çöpdemir falan çıktığında da söylenebilir mesela. Yine de şöyle bi sorun var tabi, diğer oyuncu "Yoo... Ben Kadir Çöpdemir'i sevdiğimden söylemedim." diye mızıkçılık yapabilir. Daha da kötüsü, gerçekten seviyor da olabilir. Köpek gördüğünde bağırmak kadar nesnel olmadı sanırım bu oyun.

İyisi mi vazgeçelim bu oyundan, ben kendi başıma eğlenmeye devam edeyim. Kaan Tangöze'nin de dediği gibi, neşem yeter!

P.s : Kadir Çöpdemir, sadece bir örnektir, sevmediklerimin arasından bulduğum en alakasız olandır. Can sıkıntısı işte, alınmayın.

Ps 2: Boşuna gelmiş olmayın, şu şarkının güzelliğine bakın o zaman :)



"yesterday you told me 'bout the blue blue sky
and all that i can see is just a yellow lemon-tree"

Çok seviyorum böyle şarkıları, mutlu gibi, umutlu gibi... Kıpır kıpır :)
Sözlere fazla takılırsanız depresyona girer, müziğe fazla takılırsanız yuforik®'leşirsiniz.


2 yorum:

fatoş' dedi ki...

beebiiimm..
bayıldım, çok eğlenceli bi yazı olmuş..
kadir çöpdemir'i sevio musun die mesj atmanın nedeni de zitch dog demekse eğer olmaski ama aaa..
yani çok seviyorum değil ama severim de :D

ben biliorum kimi görünce zitch dog dicemizi..
_o kim?_ hahaha :D

beisa~ dedi ki...

evet evet, televizyondakilere ben evdekilerle zitch dog derim! :D

biz senle _o kim?_e yaparız! :p

teşekkür ederim cnmcmm.. :* oy! sevindim :))