Karanlıktakiler

Evet! Çevremdeki herkes "aa ıssız adam mükemmel", "beisa, kesin gitmelisin", "nee? hala gitmedin mi?" diyip durduğu ve çevremeki her yerde 'Anlamazdın' ve 'Historia de un Amor' çaldığı için filmden soğumuş ~soğumak ne kelime, nefret etmiş~ ve hala izlememiş olabilirim. Ama Çağan Irmak'ı severim. Çemberimdeki Gül Oya gibi bir dizi yaptığı için severim en önce. Sonra Mustafa Hakkında Herşey ~'her şey' ayrı yazılır!~ için... Yeni filmi de geliyormuş işte: Karanlıktakiler. Sağlıksız bir anne-oğul ilişkisi anlatılıyormuş Meral Çetinkaya ve Erdem Akakçe'nin oynadığı filmde. Sanırım, bu kadar ailevi ilişkileri işleyen bir yönetmenin, ailesiyle sorunları olduğunu düşünmek için, psikolog adayı olmaya gerek yok. Neyse, onu bir kenara bırakayım; asıl önemli olan, 5-6 Eylül'de Montreal Film Festivali'nde ilk defa gösterilen film, Ekim'de Türkiye'de de vizyona girecek.

Lakin, şöyle bir sorun var: Her yaptığı projede aynı oyuncuları ve aynı müziği kullanmasından biraz(!) sıkıldım. Oyuncular da çok sorun değil aslında ama, ben, mesela 'Historia de un Amor'u ve adını bilmediğim ancak Karanlıktakiler'in resmi websitesinin girişinde çalan müziği Çemberimde Gül Oya'yla hatırlamak istiyorum. Sonra buralarda duyunca çok üzülüyorum. Gerçekten. Ama severim yine de. Hatta, canım Mustafa Hakkında Herşey izlemek istiyor aslında bu sıralar. Neyse, daha fazla kişiselleştirmeden, Çağan Irmak'a başarılar dileyerek, yazımı sonlandırıyorum.
Son.

P.s: Cidden o adını bilmediğim ancak Karanlıktakiler'in resmi websitesinin girişinde çalan müziğin adını bilen var mı?

P.s 2: Şimdiden uyarıyorum, gidenler bana "beisa, kesin gitmelisin"vari şeyler söylemeyin, tepem atıyor sonra.


2 yorum:

Aykut dedi ki...

Girişte çalan müzik,çemberimde gül oya'da çaldığını hatırlamıyorum ama.

Alessandro Marcello - Oboe Concerto in D minor

beisa~ dedi ki...

aa, sonunda :) çok teşekkürler!