Strawberry ice cream :p

Evet ! Son günlerde bir staj raporu belasına bulaştım ki sorma gitsin. Üstüne bir de modem bozulursa fatoş nasıl literatür taraması yapabilir ki? Bir yolunu buldum elbet ama söylemem, çok gizli.. :p Son zamanlarda burayla pek fazla ilgilenemedim bu da gerçekten çok canımı sıkmaya başladı. Özellikle son iki gündür staj raporu için sabahtan akşama kadar bilgisayarın başında oturup, referans da vermeliyim, bundan da bahsetmeliyim, çooook amaa çoook yazmalıyım diye didinirken beynimin yavaş yavaş suyunu çekmeye başladığını farkedip, evet, işte tam da şu anda staj raporu yazmayı bıraktım. Biraz da bloglayayım dedim.. :)

Aslında anlatacak bir şeylerim de yok, öyle karalama olsun işte. Napalım iki gündür rapordan başka bir şeylerle ilgilenmedim. Yok yok ilgilendim tabi, her zamanki gibi abartıyorum. Mesela dün Cancu'yla Burcu'yla çok güzel ekşınlar yaptık. Sonra bugün teyzemlere iftara davetliydik falan fıstık işte.

Canım sıkıldı, öylesine bir şeyler yazayım demiştim ya. Belki yarın aklıma başka şeyler gelir.

Tamam. Bu kadar..

Dağılın!

Edit Büdüt : Msn'de çoklu kişilik sorunu yaşıyorum :p



2 yorum:

beisa~ dedi ki...

msn sayısının artmasından endişe ediliyor...

evet! :p

yok yok, cümle kuramıyorum artık. bitcek di mi fatma? kurtulcaz di mi?

jakoobi dedi ki...

kurtulcaz cnm merak etme..
çok az kaldı..
ha gayret.. :D


haha :D

bu arada cidden çoklu kişilik sendromu yaşamaya başlıcam bu gidişle.. :D