(Cont'd)

ve tam o sırada, ekran kararır ve bir yazı belirir: 2 dakika sonra...

hala aynı kişiler, aynı gülme efektleri, rapor yazmaktan suyunu çekmiş aynı beyinler ve bakalım bu sefer neler oluyor? :D

"J - post blue:
*yazdım
*kıhkıh
*http://baskabirininsorunu.blogspot.com/
*holley
*31. kaydı ben yaptım
*kıhkıh
*ya çok terbiyesiz oldum ben
*kıhkıh
Hasra:
*haha
(: purple! :
*hahahahahaha
*fatma bunu da yaziim mi hahaha
"J - post blue:
*yaz yaz farketmez benm için sorun diil
*kıhkıh

P.s: ben de yazdım! ama şu sıralar daha düzgün bir kayıt hazırlığındayım. ah! şu rapor yüzünden cümle bile kuramaz oldum.. imdat!


2 yorum:

fatoş' dedi ki...

haha belli oluo..
cümle kuramayınca, cümleleri kopyala yapıştır yapmaktan başka çaren kalmadı dimi artizz? :D:D
hemn de yazmış
belki bir tolerans tanırsın die düşünmüştüm
insanlar gerçk yüzümü görecekler senin yüzünden sanki böyle deilmişim gibi :D:D

beisa~ dedi ki...

napim, komiksin :D