Işıl Işıl

Ben de light graffiti yapmak istiyorum! Zaten bir hayranlığım olmuştur her zaman karanlıkta hızla hareket ettirilen ışığın bıraktığı ize. Telefonumun, radyasyonla yanıp sönen mavili kırmızılı ışığını izlemek için, geceleri milleti arar gibi yaptığım günleri daha unutmadım. Bir de bunu sanata döküyor insanlar işte.

Bulb modu ya da uzun pozlama tekniği denilen bir teknikle yapılan bu graffiti'ler, tamamen yasal :) Nasıl yapıldığını orada burada izlediğim videolar sayesinde çok iyi anlamış olmakla beraber, bunu yapabilmek için uygun fotoğraf makinamın olmaması ise bir o kadar üzücü. Yine de internette bulduğum karelere baktığımda, kendim yapmış gibi eğlenebiliyorum.

Mesela bu fotoğraf, istatistik dersi esnasında sınıftaki florasan lambayı kendime melek halesi olarak kullanmamdan çok daha sanatsal :)

Eğer buradakileri beğendiyseniz, içerisinde kaç bin fotoğraf olduğunu kestiremediğim, light graffiti'lerden oluşan 5 dakikalık video tam burada. Videoda çizdikleri balıkları da yerim adeta!


2 yorum:

fatoş' dedi ki...

istatistik dersinde florasan lambayı haleymişçesine gösterdiğin fotoyla bunları mı karşılaştırdın bebbiimm.. :D

öperim :*

beisa~ dedi ki...

hepsi melek işte kızım :p alla alla..

:*