Okul gibisi yok !

Bişiler yazmak istedim. Buralar uzun zamandır boş kalmış. Ama neden? Çünkü caaanım güzel okulum açıldı, ve biz beisa~yla seçmeli ders arayışına girmiş bulunmaktayız. Hoş tabi bugün okulun ilk günü ve beisa~ Hacettepe'de gezmekte, bense kahvaltı keyfinden sonra bunları yazmaktayım. Az sonra da dışarı çıkıp gezmeyi düşünüyorum. Hemen yargılamayın, derse gitmeyi de düşündüm, ama düşünmekle olmuyor baktım. Bahane çok, ilk günden derse mi gidilir? Bunlar aleyhimde delil olarak kullanılabilecek türden şeyler farkındayım.. :D

Neyse ben çıkıyorum, gelmek isteyen varsa, her zaman hazırım.. :)

Edit Büdüt : Okul gibisi yok yaf!

Edit Büdüt 2 : Okul gibisi yok derken, harbi harbi bugün ilk derslere gitmedim, bahçeli out, park caddesi in.. ! :D



5 yorum:

beisa~ dedi ki...

gezdim, geldim!

benim için okulun ilk günü yarın olacak, yarın da mı gitmesem ne :p

gerçi seçmeler var, şarkı söylicez beraber! yup! :))

fatoş' dedi ki...

gerçi seçmelere gidicez, derse diil ama.. :D
bakalım..

FFatiHH dedi ki...

seçmeye gitmeyi çok merak ettim he...bizde yok öle bişey... :( seçmeli ders bir tane...o da zorunlu..adını bile bilmiyorum dolayısıyla..daha girmedim sanırım..derslerin adını bilmiyorum arkadaşlara söylüyorum ders kaçta...ögreniyorum gidiyorum..başka bir bilgim yok.. :)

fatoş' dedi ki...

biz de böyle seçiliyoruz işte, dönemin başında herkes hangi seçmelere gitsek telaşında olur bi, üstüne ders programına uyup uymadığı da önemli.. film analizi mi hadi seçmesine gidelim, koro mu hadi seçmeye, italyancaymış, yok seramikmiş :D
bilemedim ben sizin sistem daha iyi gibi geldi bana valla :D

beisa~ dedi ki...

eet, ben de derslerin bana verilmesini tercih ederim, nitekim koroya alınmadım bugün itibariyle :p

hehe..