Tersini Yap Günü

"Who lives in a pineapple under the sea?"

Evet.
Sponge Bob hastası bir kardeşiniz varsa, günde 3 öğün Sponge Bob izleyebilirsiniz; -yoksa da izleyebilirsiniz de, varsa izlemeniz daha olası-. Bu şapşal kare pantolonlu süngeri ve arkadaşlarını birkaç gün izledikten sonra, bağımlılık yapıyorlar zaten. Bir süre, bana da aynı şekilde gülme ihtiyacı hissettiren şen kahkahayı duymadan yapamaz olmuştum, neyse ki geçti zamanla. Ama bir bölüm var ki, arada benim de onlar gibi davranasım gelir: Tersini Yap Günü! :))

Şimdi, bu süper bi fikir! Şöyle ki, her gün normalde nasıl davranıyorsanız, o gün tam tersi şekilde davranacaksınız. Ne söylemek istiyorsanız, tersini söyleyeceksiniz. Hem böyle, kendini ifade etmeyi öğrenme tekniği de varmış, böylece aslında ne demek istediğimizi daha iyi anlıyormuşuz falan. -Çizgifilme de bilimsellik kattım böylece- :))

Benden bir tavsiye: işin eğlencesi, 'Tersini Yap Günü'nüzde olduğunuzu kimseye söylemeyip insanları şaşırtmakta olabilir. Ayrıca, Patrick ve Sponge Bob gibi grup halinde yapılmasının da çok daha zevkli olacağına inanıyorum. Bir gün, durup dururken sizi sevmediğimi falan söylersem şaşırmayın. Bu eğlenceli bölümü merak ettiyseniz de, buraya bir tıklayın.

~Off! Çok sıkıldım! :((:


0 yorum: