Şu Yalan Meselesi

Evet ben bu haberi okudum dün..
Erkekler kadınlardan daha yalancı.. !! :p
Kadın - erkek ilişkileri üzerine yapılan bir araştırma sonucuna göre, erkekler kadınlardan 2 kat daha fazla yalan söylüyorlarmuş. Bence doğrudur valla.. Hoş tabi araştırma İngiltere'de yapılmış, belki ingiliz halkı için daha geçerlidir, fakat Türk erkeğinin 'malı meydanda' yetiştirilme tarzından dolayı belki bu yalan şeysi bizde pek işlemeyebilir. Ama Türk kadınının da 'dırdırcı' halleri, erkeklere "yalan söylee!!" dedirtir vaziyette tabi..
Habere göre kadınlar günde 3 kere, erkeklerin de 6 kere yalana başvurduğunu göstermiş. Bir de erkeklerin ve kadınların 'Top 10 Hit List Yalan'larını yazmışlar.. Ki şunlar oluyor :

Erkek Yalanları Top 10:

1- Bir şeyim yok, ben iyiyim.
2- Bu son kadeh.
3- Göbeğin hiç de o kadar büyük değil.
4- Hiç fikrim yok.
5- Pilim bitti.
6- Üzgünüm aradığını duymamışım.
7- Bu kadar içmeyecektim.
8- Kendi yolumda gidiyorum
9- O kadar da pahalı değil.
10-Trafikte sıkıştım.

Kadın Yalanları Top 10:

1- Bir şeyim yok, ben iyiyim.
2- Bu yeni bir şey değil ki, yıllardır yapıyorum.
3- O kadar da pahalı değil.
4- İndirimdeydi.
5- Kendi yolumda gidiyorum.
6- Bilmiyorum nerede, dokunmadım bile.
7- O kadar içmeyecektim.
8- Başım ağrıyor.
9- Hayır, onu ben atmadım.
10-Üzgünüm aradığını duymamışım.

Ben bunlara şunları da eklemek istiyorum : 'Telefonun sesi kapalıydı', 'Arkadaşlarla sohbete dalmışız canım' (hadi ordan), 'Çok işim var kusura bakma', 'Benim için fark etmez' falan fıstık işte.. :D

İnanmayın derim, inanmayın!!



2 yorum:

diğdem dedi ki...

süper süper süper kesinlikle doğru hele hele erkeklerin söylediği yalanalr bunalrla sınırlı değilll çok güzel bi paylaşım fıstığım tşkler(:

fatoş' dedi ki...

bence de cnm :D
daha aklıma gelirse editlerim ztn :))