Love is..

Geçenlerde bir gün, blogger'ın açılmamakta ısrarlı olduğu zamanlar, Google'la eğlenirken, bir sayfa buldum: Loveisfan! :)

Ben Şıpsevdi sakızlarından öğrendim aşkın ne olduğunu :) hatta, şu an şıpsevdiysem, bana azıcık ilgi gösteren her adama aşık oluyorsam ~Eternal Sunshine of the Spotless Mind~ hep bu sakızlar yüzünden sanırım... öyle küçük şeylerin aşk olduğuna inandırdılar ki: 'Aşk, birbirine farklı isimler takmaktır' ~Aa! O zaman kesin beni seviyor!~ Yine de, o minicik ve incecik kağıdın üstündeki şirin fonttaki yazılar ve şirin resimler, çocukluğuma dair en özlediğim şeylerdendir. Hem Şıpsevdi'nin tadı da güzeldir, Big Bubble gibi, Wall gibi kolay bozulmaz. Gerçi artık en iyisinin Falım olduğunu biliyorum ama küçükken kim şekersiz sakız çiğnemek ister ki? Hem Falım'ın içinde yazanları da anlamazdım zaten, uyaklı falan. En iyisi Şıpsevdi, ismi bile şirin! Ya da ben siteyi bulunca çok heyecanlandım? :)

love is..



















the reason we're here on earth.


Ama birilerinin bunları biriktirip buralara koymuş olması da inanılmaz bence :) Zaten feysbuk'unu vermiş çocuk, o heyecanla mesaj da attım aslında, ama cevap vermedi! Hıh.. Ben de başkalarıyla paylaşayım bari bu heyecanı dedim :p

Bu arada demin aklıma geldi, küçükken Garfield'ın en sevdiği yemek olan 'lazanya'yı bir balık türü zannederdim! Balık ismine benzemiyor mu ama ya? :)
"Sevgilim, bugün lazanya tuttum."
Bak, ne güzel uydu :p


0 yorum: