Mystery

"Dizi" dendiği zaman, ilk aklıma gelen, o sıralarda en çok hangi diziye sardırdıysam, o dizi olur. Hatta Yaprak Dökümü'nün bile aklıma ilk gelen dizi olduğu zamanlarım olmuştu ki, hatırlamak istemiyorum kesinlikle, siz de bu konuyla ilgili herhangi bir şey sormayın lütfen! :)) Neyse ki, çok uzun bir zamandır; tam olarak söylemek gerekirse, Lost ara verdiğinden beri, başka bir diziyle yatıp kalkmaktayım; ki bu dizinin meşhur rüyalarıma bile girdiğini söyleyebilirim! House M.D...

Herkes için yeni bir dizi olmadığından eminim, aksine ben biraz (!) geç keşfettim, yaklaşık olarak 5 sezon kadar! Bir de ilk bölümün en başında, izleyenler bilir, bir kıza bir şeyler oluyordu, bana da o kadar garip gelmişti ki, diziyi bilimkurgu türünde sanıp sonra izlemeye karar vermiştim. Eh, bilimkurguyla alakası olmadığını anlamam uzun sürmedi tabii. Bir süre sonra, bu zeki, esprili ve karizmatik adamı canlandıran Hugh Laurie hakkında araştırma yaparken buldum kendimi. Gerçekte bir showman olduğunu öğrenip şok oldum ve bütün spoiler risklerine rağmen, bazı videoları izlemeye başladım. "Piyanonun başında diziyle ilgili ne söyleyebilir ki?" diye düşünerek izlemeye başladığım o muhteşem ve eğlenceli video ise, tam burada!

"so why do i still long for u?
why is my love so strong for u?
why did i write this song for u?
well, i guess it's just the mystery.."

P.s: Çok tatlısın ya! House'tan bahsederken gözlerim parlıyormuş, sesim yükseliyormuş, heyecanlanıyormuşum. Bir dizi oyuncusuna aşık olmak için de biraz (!) geciktim oysa ki, yaklaşık olarak 5 sene kadar :))

P.s 2: Çok alakasız olacak ama, pasaport fotoğraflarını neden ifadesiz isterler ki? İnternette bile ifadesiz olamıyorum ben, kamera karşısında nasıl olayım?! Olamadım da nitekim...


4 yorum:

fatoş' dedi ki...

ama o benm :/
bırak peşini adamın..
ben mi söyledim sana house'u yoksa?

hem..
Yaprak Dökümü'nün aklına ilk gelen dizi olduğu anı'nı bilmek istiyorum.. :D

Adsız dedi ki...

merhaba
fotoğrafiniz çok güzel miş o kendin mi yöksa?

çok güzel bir webloginiz var.
ben emin

beisa~ dedi ki...

~fatoş' : kim varsa aşık olunacak, sen kapıosun ama! :p

sen söylemiştin ama ben bilimkurgu sanmıştım işte :d sonra ceyda söyledi "izle" diye, izledim işte ben de :asik: :p

beisa~ dedi ki...

~emin : teşekkürler, blogumuzu beğendiğine sevindim, bekleriz her zaman :)