Tonlayalım!

FM 100 Hue Test: Bir Mozilla Firefox eklentisi olan StumbleUpon sayesinde bulduğum sayfalardan biri. Tamamlamak için biraz mazoşist olmak gerekiyor bence, zira testi bitirdikten sonra, etrafımdaki her renk göz acıtıcı gelmeye başlamıştı :|




Bugün, biraz sadistliğim tutunca, başkalarına da denettirmeye karar verdim. Amaç, her satırdaki renkleri, ilk ve son renklere uyacak şekilde, tonuna göre dizmek. Her satır bir öncekinden daha zor tabii ki. Testin sonunda, hakkınızda kayda değer bir şey öğrenmiyorsunuz ama yine de denemesi zevkli diyebilirim. O kadar 'I Like it!' demişim, güzel olmasa der miyim? :) Hadi, kolay gelsin.

P.s: Bugün renklerle bozdum.

P.s 2: StumbleUpon demişken, bunlar fatoş'un, bunlar da benim 'I Like it!'lerimiz :)


2 yorum:

Madam de la Red dedi ki...

I'm sitting here in the boring roooom
ıt's just another rainy sunday afternooon
na na na na na na naaaa
bu şarkıyı çok seviyorum sanırım:):)

''I dont want to sit on the lemon tree''
:):):)

beisa~ dedi ki...

evet evet :) çok eğlenceli gerçekten, ben de çok seviomuşum.. unutmuştum da uzun zamandır :)
buldum, bulunca da hemen buraya koydum :)