Sea Slug

Ta-ta-ta-tamm! Yine bir can sıkıntısı aktivitesi sonrası karşınızdayım! 4 gündür uğraştığımız rapordan bunalıp ~ki sizi de fazlasıyla bunalttığımızı düşünüyorum~~bu cümleortasıdüşüncelere de henüz tutarlı bi işaret bulamadım malesef~ hasra ve fatoş'la toplu ve saçma konuşmamızdan sonra biraz da feysbuk'ta takılmaya başladım. Girmediğim profil kalmayınca, testlere bakayım dedim biraz. Stockholm'de yaşayacakmışım, oysa favorite season'ım olarak 'yaz' seçeneğini işaretlemiştim. Onu beğenmeyince, gözüme takılan başka bir teste geçtim ve aşk hayatım 'Serendipity'i beklerken, 'the Lake House' filmi çıktı, ama önemli olan altta yazandı: "Being at the right place at the wrong time" ~preposition hatası var gibi duruyor gerçi, neyse~ Hemen ilgili yerlere yazıverdim :)

Diğer testler sarmadı ve asıl eğlendiren şeye geçtim: Pet Society. Sims 3 oynamak için yanıp tutuşurken Pet Society'le avunmanın ne kadar acı bir deneyim olduğunu geçip sadede geliyorum. Ne arkadaşlarımın profillerinin, ne testlerin başarabildiğini, bu oyunda balık tutmak başardı: Sakinleştim! Nasıl bir deniz hasretiyse bendeki, hayvanımsı bir yaratığın üstüne, oltamın ipi kırmızı olmayacak şekilde arada bir tıklayarak balık harici ne varsa tuttuğum şeyler bana iyi geldi gerçekten, her şeye gülmüyorum artık! Saçmasapan şeyler de söylemiyorum kimseye ~Hayır! O tekerlememsi cümleyi tekrar söylemeyeceğim!~ Buyrun burada da bir-iki resim, siz de manzaraya hayran kalırsınız belkim ~anne, ben uyak yaptım :p~












Nasıl? Çok şeker pet'im di mi? Bu sea slug denen şeyle de napcam bilmiyorum, geri dönüşüm'e atıp puan kazanayım bari :p

P.s: Valla ciddileşcez ya, yemin ederim.


2 yorum:

fatoş' dedi ki...

taslağa yorum yapamıodum oh be! :D

cidden ciddileşmemiz lazım artık..
çıkalım bu entaybiyotik modundan beisa, olmuoo :D

beisa~ dedi ki...

evet evet, kesinlikle :D

kızım, taslak gördüğünde okuma ya, utanıyorum :p