Entay-biyotik muhabbetler !

İki gün önce daha iyi bir konu bulup geri döneceğimi söylemiş olmama rağmen dönemememin tek sorumlusu olarak staj raporu belasını gösteriyorum. Beisa ve benim beyinlerimizin 'Sünger Bob'unkinden farkı kalmadığını farkettiğimiz an artık çok geç olmuştu. Biz tam 4 gündür staj raporunu yazmak için kasıyorduk. Tabi raporun etkisi Beisa'nın üstünde çok farklı bir şekilde ortaya çıktı. Benim antibiyotik kullandığım zamanlardaki gibi aşırı ve fazlasıyla gereksiz bir mutluluk ve bakın daha neler olmuş :

Konuşma daha rapora başlamayan Hasra, ben ve Beisa arasında geçmekte olup, konuşmada olan 'hehehe', 'kıhkıh', 'kihkih', ve 'hahaha' gibi şeyler tamamen gülme efektleridir..

Beisa - (: purple!
Ben - "J - post blue
ve Hasra - Hasra :D

Hasra:
*geldim
(: purple! :
*hoşgeldin
Hasra:
*bitirdiniz mi raporu?
(: purple! :
*bnm biraz daha var yrn ya da salı biter..
Hasra:
*him guzel
(: purple! :
*sen başladın mı?
Hasra:
*i-ih
(: purple! :
*hasra.. ya, başla artık, kendni daha ii hissedersn hem..
Hasra:
*ok
*yarin da ise gidecem son olarak
(: purple! :
*boş boş oturmak kötü bi şey..
Hasra:
*bos degilim ki
*dusunuyorum
(: purple! :
*hani bi hafta gidiodun sen :.o
*eet.. sorun da o ztn hehehe rapor düşünmeni engellio..
*hatta gün içinde yeterince yazarsan beynini uyuşturuo..
*antibiyotik etkisi yapıo..
*sen de mutlu oluosun hehehe
*her şeye gülüosun.. ki ciddiym hehehe
*şu an o haldeyim de hehehe
"J - post blue:
*senn her zmnki halin lan bu
*uydurma
*:D
(: purple! :
*hehehe
"J - post blue:
*git eski konuşmalarımza bi bak bakalım
*her sayfada dozens of kihkih yani
*:P
*kıhkıh
Hasra:
*hehehe
*kihkih
(: purple! :
*haklısın aslnda hehehe
Hasra:
*kehkeh
(: purple! :
*ama gidip olur olmaz kişilere olur olmaz sorular sormuodum eskiden hehehe
Hasra:
*biz olur olmaz miyiz?
*olmak olmamak?
(: purple! :
*yani raporun uyuşturucu etkisi var ve bundan faydalanmalısın hasra hehehe
Hasra:
*ben bunlari hic dusunmeyim
"J - post blue:
*çnkü o kişiler olur olmaz diildi o zamanlar
Hasra:
*durumum musait degil
(: purple! :
*he.. eet de.. hayatımda başka olur olmaz kişi yok muydu yani soru sormamam gereken hehehe
Hasra:
*ya o olmasa?
*ben olur muydum?
*haha
(: purple! :
*e varsın ztn :o
Hasra:
*soru sorman icin olmamasi gereken olan..#?
(: purple! :
*hm :o beynimin uyuşuk haliyle anlayamicaım kdr karmaşık bu hasra.. hehehe
"J - post blue:
*bence hasra da ne sordunu bilmio :D
*kıhkıh
*beisa
Hasra:
*ben var miyim ki?
*?
"J - post blue:
*hayatında o zaman olur olmaz kişiler varsa bile sormuodun soru moru
*olur olmaz olması gereken artık olur olmaz kişi yüzünden olur olmaz kişilere olur olmaz sorular sormaya başladın..
*got it?
*kıhkıh
(: purple! :
*hahaha
"J - post blue:
*tekerleme gibi lan
(: purple! :
*süper cümle hehehe
"J - post blue:
*kıhkıh
*bunu yazmam gerek
*bloga yazıcam
*kıhkıh
*bu muhabbeti
*dur bekle
(: purple! :
*ben yzcaktım yaa!
*tam onu düşünüodum hehehe
"J - post blue:
*yaz o zaman
(: purple! :
*fatma saykikliği bırakıp raporuna döner misin? _?
Hasra:
*kim olur olmaz insan bu durumda?
(: purple! :
*kim olcak hehehe
"J - post blue:
*kıhkıh
(: purple! :
*yok yok.. sen yaz, daha eğlenceli senin yazıların hehehe ben yorum yaparım cool
*blöf olsun die çemkirmiştim, kabul etceini düşünmedm hehehe
*hemen yaz o zaman dedi hehehe

o-o-o-o-o-o-o

Staj raporuna hayır! :D

Edit Büdüt : Yazdım..


2 yorum:

beisa~ dedi ki...

ya, bu hehehe'ler de düz yazıyla yazınca çok göze batıo, konuşmayı okurken ister istemez hehehe diyorum içimden :D

hehehe :p

bak yine dedim! :D

ay, çok mu eğlendim ne?

fatoş' dedi ki...

eet..
beisa ii diilsin.. :D