Şeker Tadında Bir Bayram

Bayram sabahları, demli bir çay, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş, bir koşturmaca. Bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun.. Kısa bir süre için hayatı durdurun. Unutmadığınız kimse kalmamasına özen gösterin. Mutlu bayramlar..

J



Edit Büdüt: Ben bu bayram mesajını çaldım bi yerlerden :)
Edit Büdüt 2: Az şeker yiyin, sonra karnınız ağrımasın.. :)


7 yorum:

littleiv dedi ki...

iyi bayramlaar

Kaka Kuka dedi ki...

Bayram mesajını araklayanda varmış demek ki .. Mutlu bayramlar sana da ..

fatoş' dedi ki...

ben bu kadar güzel bir tane yazamam diye düşündm bir an.. :D

iyi bayramlar tekrardaann!! :D

Kaka Kuka dedi ki...

Bende tam tersini düşündüm .. :)

fatoş' dedi ki...

:))
teşekkür ederiiim..:))
şımardım :D

Mixx dedi ki...

Şkerlere bayıldım:)) Hala varsa hayır demem:)

fatoş' dedi ki...

olmaz mı.. :D